Velkommen til denne bloggen om ulike ting innen regattaseiling

Velkommen til denne bloggen om ulike ting innen regattaseiling

tirsdag 9. august 2011

Jomfru innlegget

Dette er det første innlegget på denne bloggen. Jeg håper at jeg kommer til å skrive om ting jeg lidenskaplig er interessert i og det er regattaseiling. Jeg håper jeg kan skape litt diskusjoner og dele tanker om det som foregår innen regattaseilingens verden.

Bildet over er tatt på Sletta i mai 2010. Det er et helikopter som filmer oss ombord i Melges 24 NOR649.Dette er konkurranse båten min og toppfarten vi hadde var over 28 knop. En fantastisk følelse og dette adrenlin rushet er enormt. Vi seiler i over en båtlengde i sekundet og man føler seg levende. Et ord beskriver dette og det er fantastisk! Klarer jeg og formidle noe av denne følelsen jeg hadde til dere har jeg lykkes.

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar